tisdag 9 juni 2009

Dance the night away...



Bevittnade idag studenternas utspring på S:t Eriks gymnasium och blev omedelbart förflyttad till min egen miserabla student för x antal år sedan. På den tiden hyste jag inga som helst tvivel. Jag visste att jag skulle bli en dekadent, hyllad rockstjärna. Det var bara en fråga om tid, jag menar hur skulle ett geni av min kaliber kunna passera obemärkt? Sen gick det som det gick. Skulder, dåliga tänder och grått hår.

Sjungom studentens lyckliga dag. Jojo. Dagen avslutades på Pub Theodora. Ett ökänt sunkhak vid Fridhemsplan. Fuck the world.

/Makkan


1 kommentar:

Anonym sa...

Du måste lämna storstan! Ni får flytta in hos oss! Gör det på en gång.. innan ångesten tar död på dig! Vi kan springa omkring med spikarmband i dalaskogen och tillbedja pan och kaos! Vi kan släppa obskyra 7" vinyler med svår och mörk, dåligt inspelad black metal. Det är bättre..

Puss! - Dickface